Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa w Krzówce

Zakup mebli - "Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych"

Data ogłoszenia
2015-01-16
Termin składania ofert
2015-01-30 12:00
Treść

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2015/9.1.1 POKL z dnia 16.01.2015 r.

 

- dotyczy wyposażenia oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej
w Krzówce w meble w ramach projektu :

Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. ”

Szkoła Podstawowa w Krzówce w ramach procedury konkurencyjności określonej w Wytycznych kwalifikowalności wydatków POKL kieruje do Państwa zapytanie ofertowe i zaprasza do składania oferty w celu wyłonienia Wykonawcy na dostarczenie wyposażenia (meble do oddziału przedszkolnego, pomieszczenia gospodarczego) do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce w ramach projektu nr POKL.09.01.01-06-042/14„Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Szkoła Podstawowa w Krzówce

Krzówka 37

21-413 Serokomla

tel. 25 755 58 36, 696 430 737

NIP: 825-17-85-451

REGON: 001127850

 

2. Rodzaj i tryb udzielenia zamówienia

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności określonej w dokumencie „Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”. Zapytanie wraz ze wszystkimi załącznikami do pobrania zostało zamieszczone również na stronie www.spkrzowka.bip.lubelskie.pl oraz stronie Urzędu Gminy w Serokomli http://gminaserokomla.pl w zakładce BIP, dodatkowych informacji udziela koordynator projektu Anna Woźniak 696 430 737 annawozniak3@gmail.com

 

2.1. Rodzaj zamówienia: dostawa

 

2.2 Tryb zamówienia: w związku z zasadą konkurencyjności – zapytanie ofertowe

 

 

3. Opis przedmiotu zapytania ofertowego

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wyposażenie oddziału przedszkolnego w meble do oddziału przedszkolnego i pomieszczenia gospodarczego w ramach projektu pt. „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych” projekt nr POKL.09.01.01-06-042/14 w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

3.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość asortymentu stanowiącego przedmiot dostawy zawarto w załącznikach do niniejszego zapytania.

 

3.2.Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana . Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. Dostawa będzie obejmować fabrycznie nowe produkty, które zostały szczegółowo opisane w załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Załącznik nr 1 –Zakup mebli do oddziału przedszkolnego i pomieszczenia gospodarczego

 

3.3. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń, na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. Towary będą dostarczone do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Krzówce.

3.4. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia materiałów zgodnych, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego zapytania, z tym że Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.

4.Termin realizacji zamówienia

Wymagany termin wykonania zamówienia –do 14 lutego 2015 r. (do 7 dni od daty podpisania umowy).

5.Miejsce i termin złożenia oferty

Oferty należy składać w siedzibie Szkoły Podstawowej w Krzówce, Krzówka 37, 21-413 Serokomla do dnia

30 stycznia 2015 roku do godziny 12:00. Dopuszcza się składanie ofert pocztą tradycyjną.

6.Warunki płatności

Przelew w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania faktury i dostarczenia przedmiotu zamówienia, a w przypadku braku środków projektowych niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek projektu.

7.Sposób przygotowania oferty

 

7.1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki winny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi zawierać wszystkie podpisane załączniki (od nr 2 do nr 6, w tym parafowany wzór umowy). Formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez uprawnioną osobę/osoby, być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

 

7.2.Oferta winna być złożona w nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wyposażenia oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce w meble” i formułką „Nie otwierać przed godz. 12.00, 30 stycznia 2015 r”.

 

7.3.Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

8.Kryteria oraz sposób oceny oferty

Przy wyborze i ocenie oferty zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:

  1. Cena – 80 %

  2. Zgodność ze specyfikacją – 20%

 

9.O wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty Oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

10.Załączniki do zapytania cenowego

 

1. Specyfikacja zamówienia – załącznik nr 1

2. Formularz oferty - załącznik nr 2

3. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań z Beneficjentem – załącznik nr 3

3. Wgląd do dokumentacji - załącznik nr 4

4. Oświadczenie dot. potencjału - załącznik nr 5

5. Umowa - załącznik nr 6

 

11.Wykonawca powinien legitymować się odpowiednim doświadczeniem i wiedzą, uprawnieniami do prowadzenia działalności i brakiem powiązań między Zamawiającym.

 

12.Inne postanowienia:Zamawiający ma prawo unieważnienia postępowania, jeśli wystąpią następujące okoliczności:

12.1. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli najniższa cena oferowana przez Wykonawców przewyższy kwotę, jaką Zamawiający przewidział na sfinansowanie zakupów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. W opisanych w niniejszym punkcie przypadku Zamawiający nie będzie zwracał kosztów przygotowania oferty.

12.2.Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli wszystkie oferty, które wpłynęły w danym postępowaniu były wadliwe i nie można usunąć ich wad,

12.3.Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy.

13.Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami

1. Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami następujące osoby:

1) Anna Woźniak – koordynator projektu telefon: 25 755 58 36, 696 430 737 annawozniak3@gmail.com

 

Z poważaniem

 

1/ Zenobia Witek – dyrektor Szkoły Podstawowej w Krzówce

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 1

SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA

do zapytania ofertowego NR 1/2015/9.1.1 POKL z dnia 16.01.2015 r.

 

Załącznik nr 1 Zakup mebli

Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego w formie tabeli:

L.p.

Rodzaj wyposażenia

 

Ilość

Jednostka miary

Szczegółowa specyfikacja - opis

1

Szafka ze schowkami (szufladami)

3

sztuka

 

Szafki z szufladami (8 do 10 szuflad w szafce). Wymiary 94x45x90cm plus/minus 10 cm. Szafka wykonana z nietoksycznych materiałów z bezpiecznymi uchwytami szuflad, kolorowe fronty (różne kolory frontów). Szuflady wyposażone w system zabezpieczający przed ich wypadaniem. Szafki na kółkach lub nóżkach.

 

2

Szafy zamykane

2

sztuka

Szafy zamykane, wyposażone w półki, fronty drzwi wyposażone w bezpieczne, estetyczne uchwyty, fronty kolorowe.

Wymiary: wysokość 152cm, głębokość 45 cm, szerokość 90 cm (plus/minus 10 cm). Szafy wykonane z nietoksycznych materiałów na kółkach lub nóżkach. Każda z szaf może mieć inną kolorystykę.

 

3

Regał otwarty

2

sztuka

Szafy/regały otwarte, wyposażone w półki.

Dopuszczalne jest wyposażenie części regału w zamykaną drzwiczkami szafkę np. na dole lub górze szafki.

Wymiary: wysokość 152cm, głębokość 45 cm, szerokość 90 cm (plus/minus 10 cm). Szafy wykonane z nietoksycznych materiałów na kółkach lub nóżkach. Każda z szaf może mieć inną kolorystykę.

4

Krzesło uczniowskie

12

sztuka

Krzesełko z siedziskiem i oparciem wykonanym ze sklejki bukowej w kolorze naturalnym, stelaż krzesełka w kolorze czerwonym z regulowaną wysokością rozmiar 1-2. Wykonane z nietoksycznych materiałów o zaokrąglonych brzegach z zaokrąglonym oparciem.

5

Tablica korkowa

3

sztuka

Tablice korkowe, rama drewniana.

Dwie sztuki w takich samych wymiarach: 150/120 cm plus/minus

Jedna tablica o wymiarach 240cm szerokość, 120 cm wysokość plus/minus 10 cm

6

Szafa do pomieszczenia gospodarczego

2

sztuka

Szafy wysokie, dwu lub jedno drzwiowe

Wymiary: 70x40x180cm plus/minus 10 cm

Szafy zamykane na klucz, wyposażone w półki.

7

Regał otwarty

1

sztuka

Regał otwarty wyposażony w półki. Wymiary: wysokość 152cm, głębokość 45 cm, szerokość 90 cm (plus/minus 10 cm). Wykonana z nietoksycznych materiałów, może być kolorowa, na nóżkach lub kółkach.

8

Pufy

5

sztuka

Kolorowe pufy/siedziska ( np. gruszki) wypełnione granulatem dopasowującym się do kształtu osoby siedzącej, pokryte trwałą tkaniną łatwą do utrzymania w czystości najlepiej tkaniną PCV bez ftalanów. Waga +/- 4 kg, średnica około 80 cm, wysokość około 60 cm. Każda pufa w innym kolorze (dopuszczalne nadruki np. etimonki, kształty geometryczne itp.)

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 Formularz oferty

FORMULARZ OFERTY (dot. części 1 –Zakup mebli)

……………………………..……., dnia ……..

  1. Dane instytucji /osoby składającej ofertę

Nazwa Wykonawcy

 

Adres Wykonawcy

 

NIP

 

Regon

 

Nr rachunku bankowego

 

Telefon

 

e-mail

 

 

II. Oferta cenowa

W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dotyczących zakupu wyposażenia do oddziału przedszkolnego w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej oświadczam, że oferuję sprzedaż i dostawę wymienionych w poniższej tabeli towarów za cenę podaną poniżej:

 

I.

II.

III.

IV.

V.

VI.

Rodzaj wyposażenia

Ilość

Jednostka miary

Wartość netto

Podatek VAT

Wartość brutto

Szafka ze schowkami (szufladami)

3

sztuka

 

 

 

Szafy zamykane

2

sztuka

 

 

 

Regał otwarty

2

sztuka

 

 

 

Krzesło uczniowskie

12

sztuka

 

 

 

Tablica korkowa

3

sztuka

 

 

 

Szafa do pomieszczenia gospodarczego

2

sztuka

 

 

 

Regał otwarty

1

sztuka

 

 

 

Pufy

5

sztuka

 

 

 

CAŁKOWITY KOSZT/Cena oferty brutto , cyfrowo......................................................., słownie......................................................................................................................

 

Opakowanie

III. Oświadczam, iż zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń

IV. Termin realizacji zamówienia……………………………………………………………….

V. Okres gwarancji …………………………………………………………………………………..

VI. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.

 

 

 

.......................................................................................

(pieczęć firmowa i podpis osoby składającej ofertę)

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego nr NR1/2015/9.1.1 POKL z dnia 16.01.2015 r.

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O BRAKU POWIĄZAŃ Z BENEFICJENTEM

 

 

Oświadczam, że podmiot

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

nie jest wyłączony z możliwości realizacji zamówienia, ponieważ nie jest powiązany osobowo oraz kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego oraz osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem procedury wyboru Wykonawcy .

 

…………………………………………..

(data, czytelny podpis)

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 4 do zapytania ofertowego NR 1/2015/9.1.1 POKL z dnia 16.01.2015 r.

 

 

 

Dane oferenta:

 

Nazwa ………………………………………………………………………………………………………………………………

 

……………………………………………………....

 

Adres siedziby……………………………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………….………...

 

 

OŚWIADCZENIE

 

Oświadczam, iż w przypadku wyboru mojej oferty i zawarcia umowy na zakup wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce, wyrażę zgodę na wgląd w dokumentację dotyczącą realizacji przedmiotu zamówienia zarówno Zamawiającemu jak i wszystkim organom uprawnionym do kontroli realizacji projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”.

 

 

 

....................................................

Miejscowość, data

 

 

 

 

 

Pieczątka i podpis osoby upoważnionej

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 5 do zapytania ofertowego NR1/2015/9.1.1 POKL z dnia 16.01.2015 r.

 

 

 

Dane oferenta:

 

Nazwa …………………………………………………………………………………………......................................................

 

Adres siedziby……………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

OŚWIADCZENIE

 

W związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia NR1/2015/9.1.1 POKL z dnia 16.01.2015 r.

na zakup wyposażenia do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Krzówce, w ramach projektu nr POKL.09.01.01-06-042/14 "Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oświadczam(y), że:

 

  1. posiadam(y) odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję(emy) potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadam(y) dostęp do potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia

  2. znajduję(emy) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

 

 

 

………………………………………… ......................................................................

 

Miejscowość, data Pieczątka i podpis osoby upoważnionej

 

 

 

 

Załącznik Nr 6 do zapytania ofertowego NR1/2015/9.1.1 POKL z dnia 16.01.2015 r.

 

UMOWA NR …/ 2015

Zawarta dnia ……………………………………………………….. pomiędzy:

1. Szkołą Podstawową w Krzówce , Krzówka 37, 21-413 Serokomla, NIP: 825-17-85-451, REGON: 001127850 reprezentowanym przez :

a/………………………………………..,

 

b/ ………………………………………..,

zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym

a

2/…………………………………………………………………………………………………………………

 

Zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą.

 

§ 1

 

1.Wykonawca zobowiązuje się do dokonania dostawy artykułów określonych w ofercie z dnia ……………….. dotyczącej wyposażenia oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Krzówce w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych ” realizowanego przez Zamawiającego.

2.Oferta zawierająca ceny jednostkowe poszczególnych elementów wyposażenia oddziału przedszkolnego stanowi załącznik Nr ………do niniejszej umowy.

 

§ 2

 

1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt zamówionych artykułów w terminie do dnia …………………………., tj. w terminie 7 dni od dnia podpisania niniejszej umowy. Wskazane artykuły należy dostarczyć pod wskazany adres – zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem.

 

§ 3

 

 

1.Wykonawcy za prawidłowe wykonanie zamówienia przysługuje zapłata w wysokości..................................................

 

słownie….............................................................................................................................................................,

zgodnie z ofertą złożoną w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.

2. Zapłata wypłacana jest na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę z 14 dniowym terminem płatności.

3. Wykonawca akceptuje, że w przypadku braku środków na rachunku projektowym Zamawiającego, nie będzie naliczał odsetek od niezapłaconej w terminie faktury, a Zamawiający zobowiązuje się uregulować należność niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek projektowy.

 

§ 4

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

- naliczenia kary umownej za opóźnienie w wykonaniu czynności określonych w§ 1 w wysokości 1% wartości zamówienia, za każdy dzień opóźnienia w ich realizacji .

2. W przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 20% wartości zamówienia

 

§ 5

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z wykonywaniem niniejszej umowy.

 

§ 6

 

Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

 

§ 7

 

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego oraz inne przepisy dotyczące przedmiotu umowy. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego.

 

 

§ 8

Niniejszą umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz otrzymuje Wykonawca.

 

 

 

 

 

 

 

Zamawiający Wykonawca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Woźniakdodano do BIP dnia 15-01-2015 19:52:56