Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa w Krzówce

- dotyczy zakupu wyposażenia i montażu placu zabaw wraz z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni w ramach projektu

Data ogłoszenia
2014-11-24
Termin składania ofert
2014-12-10 12:00
Treść

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2014/9.1.1 POKL z dnia 24.11.2014 r.

 

- dotyczy zakupu wyposażenia i montażu placu zabaw wraz z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni w ramach projektu

Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. ”

 

Szkoła Podstawowa w Krzówce w ramach procedury konkurencyjności określonej w Wytycznych kwalifikowalności wydatków POKL kieruje do Państwa zapytanie ofertowe i zaprasza do składania oferty w celu wyłonienia Wykonawcy na dostarczenie wyposażenia placu zabaw i jego montażu oraz wykonania bezpiecznej nawierzchni do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce w ramach projektu nr POKL.09.01.01-06-042/14„Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Szkoła Podstawowa w Krzówce

Krzówka 37

21-413 Serokomla

tel. 25 755 58 36, 696 430 737

NIP: 825-17-85-451

REGON: 001127850

 

2. Rodzaj i tryb udzielenia zamówienia

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności określonej w dokumencie „Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”. Zapytanie wraz ze wszystkimi załącznikami do pobrania zostało zamieszczone również na stronie www.spkrzowka.bip.lubelskie.pl oraz stronie Urzędu Gminy w Serokomli http://gminaserokomla.pl , dodatkowych informacji udziela koordynator projektu Anna Woźniak 696 430 737 annawozniak3@gmail.com.

 

2.1. Rodzaj zamówienia: dostawa i montaż

 

2.2 Tryb zamówienia: w związku z zasadą konkurencyjności – zapytanie ofertowe

 

3. Opis przedmiotu zapytania ofertowego

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wyposażenie placu zabaw oraz montażu tego wyposażenia wraz z bezpieczną nawierzchnią dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce w ramach projektu pt. „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych” projekt nr POKL.09.01.01-06-042/14 w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

3.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość asortymentu stanowiącego przedmiot dostawy zawarto w załącznikach do niniejszego zapytania.

 

3.2.Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana . Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach oraz niezbędne Certyfikaty Bezpieczeństwa. Dostawa będzie obejmować fabrycznie nowe wyposażenie placu zabaw oraz jego montaż, które zostały szczegółowo opisane w załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni o określonej w zapytaniu powierzchni.

 

3.3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych . Wykonawca może złożyć ofertę na :

Dostarczenie wyposażenie i montaż tego wyposażenia wraz z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni – załącznik nr 2,

 

3.4. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem, na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. Towary będą dostarczone do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Krzówce.

3.5. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia materiałów zgodnych, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego zapytania, z tym że Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.

4.Termin realizacji zamówienia

Wymagany termin wykonania zamówienia – 01 kwietnia 2015 do 30 maja 2015r.

5.Miejsce i termin złożenia oferty

Oferty należy składać w siedzibie Szkoły Podstawowej w Krzówce, Krzówka 37, 21-413 Serokomla do dnia

10 grudnia 2014 roku, do godziny 12:00. Dopuszcza się składanie ofert pocztą tradycyjną.

6.Warunki płatności

Przelew w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania faktury i dostarczenia przedmiotu zamówienia, a w przypadku braku środków projektowych niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek projektu.

7.Sposób przygotowania oferty

 

7.1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki winny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi zawierać wszystkie podpisane załączniki (od nr 2 do nr 6, w tym parafowany wzór umowy). Formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez uprawnioną osobę/osoby, być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

 

7.2.Oferta winna być złożona w nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wyposażenia i montaż wyposażenia placu zabaw dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce” z formułką „Nie otwierać przed godz. 12.00, 10 grudnia 2014 r”.

 

7.3.Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

8.Kryteria oraz sposób oceny oferty

Przy wyborze i ocenie oferty zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:

  1. Cena – 100 %

9.O wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty Oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo lub za pośrednictwem faxu. W przypadku otrzymania jednakowo brzmiących ofert cenowych do realizacji zostanie wybrana ta, którą ogłoszeniodawca otrzyma jako pierwszą.

 

10.Załączniki do zapytania cenowego

 

1. Specyfikacja zamówienia – załączniki nr 1 na zakup i montaż wyposażenia placu zabaw

2. Formularz oferty - Załącznik nr 2

3. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań z Beneficjentem – załącznik nr 3

3. Wgląd do dokumentacji - załącznik nr 4

4. Oświadczenie dot. potencjału - załącznik nr 5

5. Umowa - załącznik nr 6

 

11.Wykonawca powinien legitymować się odpowiednim doświadczeniem i wiedzą, uprawnieniami do prowadzenia działalności i brakiem powiązań między Zamawiającym.

 

12.Inne postanowienia:Zamawiający ma prawo unieważnienia postępowania, jeśli wystąpią następujące okoliczności:

12.1. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli najniższa cena oferowana przez Wykonawców przewyższy kwotę, jaką Zamawiający przewidział na sfinansowanie zakupów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. W opisanych w niniejszym punkcie przypadku Zamawiający nie będzie zwracał kosztów przygotowania oferty.

12.2.Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli wszystkie oferty, które wpłynęły w danym postępowaniu były wadliwe i nie można usunąć ich wad,

12.3.Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy.

13.Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami

1. Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami następujące osoby:

1) Anna Woźniak – koordynator projektu telefon: 25 755 58 36, 696 430 737 annawozniak3@gmail.com

 

Z poważaniem

 

1/ Zenobia Witek – dyrektor Szkoły Podstawowej w Krzówce

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 1

SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA

do zapytania ofertowego NR 3/2014/9.1.1 POKL z dnia 24.11.2014 r.

 

Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego w formie tabeli: zakup i montaż wyposażenia placu zabaw

L.p.

Rodzaj wyposażenia

 

Ilość

Jednostka miary

Szczegółowa specyfikacja - opis

1.

Zestaw

1

zestaw

W skład zestawu powinny wejść następujące elementy: – wieża z dachem dwuspadowym, wieża z dachem jednospadowym, trap, schodki sztuk 2, pomost wiszący, pomost stały, ślizg z blachy kwasoodpornej, wieża strażacka, kotwy stalowe.

2.

Domek dla dzieci

2

sztuka

Domek sztuk 2 – wykonane z tworzywa sztucznego, różne wizualnie, przeznaczone dla dzieci w wieku od trzech lat, stabilna podstawa zapewniająca bezpieczeństwo, przestronny (drzwi, okna, 4 lub więcej ścian), wytrzymały i odporny na warunki atmosferyczne i zmiany temperatury, odporny na zabrudzenia, kolorowy, zgodny z wymaganymi normami.

Wymiary w przybliżeniu: szerokość podstawy 200x150cm, wysokość 150cm

3.

Most linowy

1

sztuka

Wymiary minimum: długość 2,40cm, szerokość 1,00m, wysokość 1,40m

4.

Ścianka wspinaczkowa

1

sztuka

Wymiary minimum: wysokość 2,60m, szerokość 1,50 m, kotwy metalowe

5.

Karuzela

1

sztuka

Karuzela tarczowa z siedzeniami. Wymiary minimum: wysokość 80 cm, średnica 1,50 m

6.

Huśtawka równoważnia

1

sztuka

Huśtawka równoważna typu „ważka” metalowa lub drewniana. Wymiary minimum: długość 2,80m, szerokość o,50m, wysokość 0,90m

7.

Wykonanie bezpiecznej nawierzchni – 100m2

100m2

metr

Wykonanie bezpiecznej nawierzchni o powierzchni 100m2 wraz z podbudową

 

 

INFORMACJE DODATKOWE

1. Oferowany towar ma być równoważny z powyższą specyfikacją lub lepszy jakościowo i funkcjonalnie.

2. Zakup wyposażenia jest równoznaczny z jego montażem w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.

3. Wymagania techniczne

- plac zabaw ma posiadać certyfikaty i deklaracje wraz z udzieleniem gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z normą PN EN 1176-1,

- materiały śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia,

- elementy metalowe, drewniane, plastikowe powinny być pomalowane i zakonserwowane farbami dopuszczonymi do kontaktu z dziećmi oraz odporne na warunki atmosferyczne,

- wykonawca zobowiązuje się udzielić, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na użytkowanie urządzeń zamontowanych na terenie placu zabaw.

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 Formularz oferty

FORMULARZ OFERTY (–zakup i montaż wyposażenia placu zabaw)

……………………………..……., dnia ……..

  1. Dane instytucji /osoby składającej ofertę

Nazwa Wykonawcy

 

Adres Wykonawcy

 

NIP

 

Regon

 

Nr rachunku bankowego

 

Telefon

 

e-mail

 

 

II. Oferta cenowa

W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dotyczących zakupu wyposażenia do oddziału przedszkolnego w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej oświadczam, że oferuję sprzedaż i dostawę wymienionych w poniższej tabeli towarów za cenę podaną poniżej:

 

I.

II.

III.

IV.

V.

VI.

Rodzaj wyposażenia

Ilość

Jednostka miary

Wartość netto

Podatek VAT

Wartość brutto

Zestaw – wieża z dachem dwuspadowym, wieża z dachem jednospadowym, trap, schodki sztuk 2, pomost wiszący, pomost stały, ślizg, wieża strażacka

1

zestaw

 

 

 

Domek dla dzieci

2

sztuka

 

 

 

Most linowy

1

sztuka

 

 

 

Ścianka wspinaczkowa

1

sztuka

 

 

 

Karuzela

1

sztuka

 

 

 

Huśtawka równoważnia

1

sztuka

 

 

 

Bezpieczna nawierzchnia placu zabaw wraz z ogrodzeniem placu zabaw – wykonanie bezpiecznej nawierzchni – 100m2

100m2

metr

 

 

 

 

 

 

 

 

...................................................................................

(pieczęć firmowa i podpis osoby składającej ofertę

 

 

 

 

Załącznik Nr 3do zapytania ofertowego nr NR3/2014/9.1.1 POKL z dnia 24.11.2014 r.

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O BRAKU POWIĄZAŃ Z BENEFICJENTEM

 

 

Oświadczam, że podmiot

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

nie jest wyłączony z możliwości realizacji zamówienia, ponieważ nie jest powiązany osobowo oraz kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego oraz osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem procedury wyboru Wykonawcy .

 

…………………………………………..

(data, czytelny podpis)

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 4 do zapytania ofertowego NR 3/2014/9.1.1 POKL z dnia 24.11.2014 r.

 

 

 

Dane oferenta:

 

Nazwa ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....

 

Adres siedziby………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………...

 

OŚWIADCZENIE

 

Oświadczam, iż w przypadku wyboru mojej oferty i zawarcia umowy na zakup i montaż wyposażenia placu zabaw do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce, wyrażę zgodę na wgląd w dokumentację dotyczącą realizacji przedmiotu zamówienia zarówno Zamawiającemu jak i wszystkim organom uprawnionym do kontroli realizacji projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”.

 

 

 

.....................................................................

Miejscowość, data

 

 

Pieczątka i podpis osoby upoważnionej

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 5 do zapytania ofertowego NR3/2014/9.1.1 POKL z dnia 24.11.2014 r.

 

 

 

Dane oferenta:

 

Nazwa …………………………………………………………………………………………......................................................

 

Adres siedziby……………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

OŚWIADCZENIE

 

W związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia NR3/2014/9.1.1 POKL z dnia 24.11.2014 r.

na zakup wyposażenia i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Krzówce, w ramach projektu nr POKL.09.01.01-06-042/14 "Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oświadczam(y), że:

 

  1. posiadam(y) odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję(emy) potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadam(y) dostęp do potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia

  2. znajduję(emy) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

 

 

 

………………………………………… ......................................................................

 

Miejscowość, data Pieczątka i podpis osoby upoważnionej

 

 

 

 

Załącznik Nr 6 do zapytania ofertowego NR3/2014/9.1.1 POKL z dnia 24.11.2014 r.

 

UMOWA NR …/ 2014

Zawarta dnia ……………………………………………………….. pomiędzy:

1. Szkołą Podstawową w Krzówce , Krzówka 37, 21-413 Serokomla, NIP: 825-17-85-451, REGON: 001127850 reprezentowanym przez :

a/………………………………………..,

b/ ………………………………………..,

zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym

a

2/………………………………………………………………………………………………………………………………

Zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą.

 

§ 1

 

1.Wykonawca zobowiązuje się do dokonania dostawy artykułów określonych w ofercie z dnia ……………….. dotyczącej wyposażenia oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Krzówce w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych ” realizowanego przez Zamawiającego.

2.Oferta zawierająca ceny jednostkowe poszczególnych elementów wyposażenia oddziału przedszkolnego stanowi załącznik Nr ………………………………………do niniejszej umowy.

 

§ 2

 

1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt zamówionych artykułów w terminie do dnia …………………………., tj. w terminie 7 dni od dnia podpisania niniejszej umowy. Wskazane artykuły należy dostarczyć pod wskazany adres – zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem.

 

§ 3

 

 

1.Wykonawcy za prawidłowe wykonanie zamówienia przysługuje zapłata w wysokości .................................................., zgodnie z ofertą złożoną w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.

2. Zapłata wypłacana jest na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę z 14 dniowym terminem płatności.

3. Wykonawca akceptuje, że w przypadku braku środków na rachunku projektowym Zamawiającego, nie będzie naliczał odsetek od niezapłaconej w terminie faktury, a Zamawiający zobowiązuje się uregulować należność niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek projektowy.

 

§ 4

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

- naliczenia kary umownej za opóźnienie w wykonaniu czynności określonych w§ 1 w wysokości 1% wartości zamówienia, za każdy dzień opóźnienia w ich realizacji .

2. W przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 20% wartości zamówienia

 

§ 5

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z wykonywaniem niniejszej umowy.

 

§ 6

 

Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

 

§ 7

 

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego oraz inne przepisy dotyczące przedmiotu umowy. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego.

 

 

§ 8

Niniejszą umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz otrzymuje Wykonawca.

 

 

 

 

 

 

…………………………. …………………………..

Zamawiający Wykonawca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Woźniakdodano do BIP dnia 24-11-2014 19:24:10