Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa w Krzówce

Modernizacja oddziału przedszkolnego (zabawki, materiały plastyczne, pomoce dydaktyczne)

Data ogłoszenia
2014-11-07
Termin składania ofert
2014-11-21 14:00
Treść

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.

 

- dotyczy wyposażenia oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce   w zabawki, pomoce dydaktyczne, materiały plastyczne w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. ”

 

Szkoła Podstawowa w Krzówce w ramach procedury konkurencyjności określonej w Wytycznych kwalifikowalności wydatków POKL kieruje do Państwa zapytanie ofertowe i zaprasza do składania oferty w celu wyłonienia Wykonawcy na dostarczenie zabawek, pomocy dydaktycznych oraz materiałów plastycznych do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce  w ramach projektu nr POKL.09.01.01-06-042/14 „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Szkoła Podstawowa w Krzówce

Krzówka 37

21-413 Serokomla

tel. 25 755 58 36, 696 430 737

NIP: 825-17-85-451

REGON:  001127850

 

2. Rodzaj i tryb udzielenia zamówienia

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności określonej w dokumencie „Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”. Oferent ma prawo złożenia oferty częściowej. Zapytanie wraz ze wszystkimi załącznikami do pobrania zostało zamieszczone również na stronie www.spkrzowka.bip.lubelskie.pl oraz stronie Urzędu Gminy w Serokomli http://gminaserokomla.pl w zakładce BIP, dodatkowych informacji udziela koordynator projektu Anna Woźniak 696 430 737 annawozniak3@gmail.com.

 

2.1. Rodzaj zamówienia: dostawa

 

2.2 Tryb zamówienia: w związku z zasadą konkurencyjności – zapytanie ofertowe

 

3. Opis przedmiotu zapytania ofertowego

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wyposażenie oddziału przedszkolnego w zabawki, pomoce dydaktyczne, materiały   ramach projektu pt. „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych” projekt nr POKL.09.01.01-06-042/14 w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

3.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość asortymentu stanowiącego przedmiot dostawy zawarto w załącznikach do niniejszego zapytania.

 

3.2.Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana . Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. Dostawa będzie obejmować fabrycznie nowe zabawki, pomoce dydaktyczne, materiały plastyczne , które zostały szczegółowo opisane w załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego.

 

3.3.Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Każda pozycja części zamówienia musi być wyceniona przez Wykonawcę. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie wymienione niżej części, lub na jedną z części:

 

Część 1 –Zakup zabawek– załącznik nr 2, część 1

Cześć 2 –Zakup pomocy dydaktycznych– załącznik nr 2, część 2

Część 3 -Zakup materiałów plastycznych– załącznik nr 2, część 3

 

 

3.4. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń, na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. Towary będą dostarczone do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Krzówce.

3.5. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia materiałów zgodnych, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego zapytania, z tym że Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.

4.Termin realizacji zamówienia

Wymagany termin wykonania zamówienia –do 10 grudnia 2014 r. do 7 dni od daty podpisania umowy.

5.Miejsce i termin złożenia oferty

Oferty należy składać w siedzibie Szkoły Podstawowej w Krzówce, Krzówka 37, 21-413 Serokomla do dnia

 21 listopada 2014 roku, do godziny 14:00. Dopuszcza się składanie ofert pocztą tradycyjną.

6.Warunki płatności

Przelew w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania faktury i dostarczenia przedmiotu zamówienia, a w przypadku braku środków projektowych niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek projektu.

7.Sposób przygotowania oferty

 

7.1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki winny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi zawierać wszystkie podpisane załączniki (od nr 2 do nr 6, w tym parafowany wzór umowy). Formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez uprawnioną osobę/osoby, być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

 

7.2.Oferta winna być złożona w nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wyposażenia oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce” z zaznaczeniem jakich części zamówienia dotyczy i formułką „Nie otwierać przed godz. 14.00,  21 listopada 2014 r”.

 

7.3.Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

8.Kryteria oraz sposób oceny oferty

Przy wyborze i ocenie oferty zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:

  1. 1.      Cena – 100 %

9.O wynikach i wyborze  najkorzystniejszej oferty Oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo lub za pośrednictwem faxu.

 

 

 

10.Załączniki do zapytania cenowego

 

1. Specyfikacja zamówienia – załączniki nr 1 (część 1- zakup zabawek, część 2 – zakup pomocy dydaktycznych, część 3 – zakup materiałów plastycznych)

2. Formularz oferty - Załącznik nr 2 (Część 1-3)

3. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań z Beneficjentem – załącznik nr 3

3.  Wgląd do dokumentacji - załącznik nr 4

4.  Oświadczenie dot. potencjału - załącznik nr 5

5.  Umowa - załącznik nr 6

 

11.Wykonawca powinien legitymować się odpowiednim doświadczeniem i wiedzą, uprawnieniami do prowadzenia działalności i brakiem powiązań między Zamawiającym.

 

12.Inne postanowienia:Zamawiający ma prawo  unieważnienia postępowania, jeśli wystąpią następujące okoliczności:

12.1. Zamawiający ma prawo do unieważnienia  postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli najniższa cena oferowana przez Wykonawców przewyższy kwotę, jaką Zamawiający przewidział na sfinansowanie zakupów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. W opisanych w niniejszym punkcie przypadku Zamawiający nie będzie zwracał kosztów przygotowania oferty.

12.2.Zamawiający ma prawo do unieważnienia  postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli wszystkie oferty, które wpłynęły w danym postępowaniu były wadliwe i nie można usunąć ich wad,

12.3.Zamawiający ma prawo do unieważnienia  postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy.

13.Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami

1.   Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami następujące osoby:

1)  Anna Woźniak – koordynator projektu telefon:  25 755 58 36,  696 430 737 annawozniak3@gmail.com

 

                                                                                                          Z poważaniem

 

1/  Zenobia Witek – dyrektor Szkoły Podstawowej w Krzówce

 

                                                                                                          

ZAŁĄCZNIK NR 1

SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA

do zapytania ofertowego NR 2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.

 

Załącznik nr 1 (część 1) Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego w formie tabeli:Zakup zabawek

L.p.

Rodzaj wyposażenia

 

Ilość

Jednostka miary

Szczegółowa specyfikacja - opis

1

lalka

5

sztuka

Duża lalka,  zamykające się oczy, do prowadzenia za rękę, wysokość  około 60 cm

2

Samochód wywrotka

5

sztuka

Samochód wywrotka, wykonany z bezpiecznych, nietoksycznych materiałów, kolorowy, przeznaczony dla dzieci w wieku 3-5 lat, długości ok. 20cm

3

Piłka skacząca

6

sztuka

Różne wymiary, różne kolory, różne wielkości

4

skakanka

12

sztuka

Różne kolory, , długość około 2m, sznurkowe lub wykonane z innego bezpiecznego, nietoksycznego tworzywa

5

ringo

14

sztuka

Koła ringo w rożnych kolorach oraz standardowej wielkości, wykonane z materiału nietoksycznego

6

miś

3

sztuka

Miękka maskotka, wykonana z przyjemnego w dotyku materiału, nietoksyczny,

7

koparka

2

sztuka

Samochód koparka, wykonany z bezpiecznych, nietoksycznych materiałów, kolorowy, przeznaczony dla dzieci w wieku 3-5 lat

8

betoniarka

2

sztuka

Samochód betoniarka, wykonany z bezpiecznych, nietoksycznych materiałów, kolorowy, przeznaczony dla dzieci w wieku 3-5 lat

9

Puzzle drewniane

3

sztuka

Puzzle, minimum 24 elementy (tematyka związana z porami roku, zwierzętami, bajkami)

10

Klocki drewniane

2

komplet

Klocki drewniane do układania, kolorowe, wykonane z nietoksycznych materiałów, w opakowaniu, min  50 klocków

11

Geometryczne kształty z tworzywa

3

komplet

Zestawy figur geometrycznych, kolorowe mix kolorów, wykonane z nietoksycznego plastiku

12

Plansza/mata do zabawy

1

sztuka

Plansza/mata do zabawy z samochodami, ze schematami ulic, skrzyżowaniami

13

Zestaw perkusyjny

2

komplet

Zestaw instrumentów minimum 10 instrumentów w zestawie  w  pudełku lub innej funkcjonalnej torbie

14

Łóżeczko drewniane

1

sztuka

Łóżeczko dla lalki, drewniane, wykonane z nietoksycznego materiału, w pastelowej kolorystyce

15

Zestaw plansz do zabaw ruchowych

2

komplet

Dwie duże plansze do zabaw ruchowych, każda inna, np. do zabawy samochodami min 70x90cm

16

Zabawka na biegunach

3

sztuka

Zabawki na biegunach- huśtawki (np. krokodyl, jamnik itp.), Wyposażony w wygodne siedzisko oraz uchwyty, kolorowy, wykonany z materiału nietoksycznego, maksymalne obciążenie 50 kg

17

Kolorowe woreczki do zajęć gimnastycznych

12

sztuka

Woreczki w różnych kolorach, wypełnione ziarenkami grochu, wymiary minimum 10cm x 10cm

18

Łazik/jeździk dla dzieci

3

sztuka

Jeździk wygodny, szerokie koła, uchwyty zapewniające równowagę (np. motor, motocykl policyjny, quad)

19

Pojemnik na zabawki

3

sztuka

Pojemniki wykonane z nietoksycznych materiałów, z pokrywami, z bezpiecznymi zaokrągleniami wykończeń, wymiary min 40x30x25cm

20

Kasa z kalkulatorem

2

sztuka

Zabawka przeznaczona dla dzieci w wieku 3-5 lat, w atrakcyjnych kolorach, wykonana z nietoksycznych materiałów, kasa z wbudowanym kalkulatorem

 

Załącznik nr 1 (część 2) Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego w formie tabeli: Zakup pomocy dydaktycznych

 

L.p.

Rodzaj wyposażenia

 

Ilość

Jednostka miary

Szczegółowa specyfikacja - opis

1

Liczydło na stojaku

1

sztuka

Duże liczydło, stojak wykonany z drewna, koraliki w dwu kolorach, wymiary około 85cm x 120 cm

2

Uczymy się słówek książka z ćwiczeniami

12

sztuka

Książeczki dla dzieci związane tematycznie z poznawaniem słówek (język polski, język angielski), każda książeczka inna.

3

Gra w skojarzenia

2

Komplet

Gry przeznaczone dla dzieci w wieku 3-5 lat bazujące na skojarzeniach dzieci

4

Ścienna Mapa Polski dla dzieci

1

sztuka

Mapa do zawieszenia na ścianie, czytelna, przeznaczona dla małych dzieci

5

Gry ćwiczące pamięć dziecka

3

komplet

Gry przeznaczone dla dzieci w wieku 3-5 lat rozwijające pamięć dzieci, kolorowe, estetyczne, przyjazne dzieciom

6

Plansze przyrodnicze

3

sztuka

Plansze przyrodnicze dla dzieci, kolorowe, estetyczne, do zawieszenia na ścianie lub do umieszczenia na magnesach na tablicy magnetycznej

7

Słuchowiska z bajkami zestaw edukacyjny

3

komplet

Słuchowiska z bajkami (płyty CD)

8

Gry planszowe

3

komplet

Tradycyjne gry planszowe dla dzieci w wieku 3-5 lat

9

Gra do nauki recyklingu

1

sztuka

Gra planszowa lub inny zestaw edukacyjny uczący dzieci zasad recyklingu

10

Ekologiczne puzzle

3

sztuka

Puzzle przeznaczone dla dzieci w wieku 3-5 lat związane z szeroko pojętą ekologią

11

Liczby na magnesach

6

komplet

Liczby na magnesach, kolorowe wykonane z tworzywa nietoksycznego, do umieszczania na tablicy magnetycznej.

12

Magnetyczna linijka

1

sztuka

Magnetyczna linijka duża, duża miara o długości 3 m z dołączonymi magnetycznymi elementami, którymi można łatwo zilustrować działania matematyczne, 39 sztuk dwustronnych tabliczek, 38 magnesów do oznaczania

 

 

Załącznik nr 1 (część 3) Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego w formie tabeli: Zakup materiałów plastycznych

 

L.p.

Rodzaj wyposażenia

 

Ilość

Jednostka miary

Szczegółowa specyfikacja - opis

1.

Kolorowy papier rysunkowy A4

10

sztuka

10 zestawów,  mix kolorów A3, minimum 200 arkuszy

2.

Brystol różne kolory A3

15

sztuka

Blok techniczny kolorowy A3 lub inny zestaw brystoli kolorowych (mix kolorów, 10 arkuszy)

3.

Brystol biały A4

15

komplet

Blok techniczny biały A4 lub inny zestaw brystoli białych (minimum 10 arkuszy w zestawie)

4.

Bibuła różne kolory

30

sztuka

Mix kolorów, bibuła lub krepina wymiar 200x50 cm

5.

Nożyczki przedszkolne

10

sztuka

Nożyczki do cięcia papieru, bezpieczne dla dzieci, nietoksyczne

długość min 8/10 cm

6.

Taśma samoprzylepna

10

sztuka

Przeźroczysta taśma samoprzylepna, 12mmx20m (10 rolek w opakowaniu)

7.

Klej przeźroczysty

15

sztuka

Pojemność minimum 200 ml, nietoksyczny, z bezpiecznym zamknięciem, wielofunkcyjny

8.

Klej uniwersalny

15

sztuka

W tubie lub w sztyfcie, nietoksyczny, uniwersalny.

9.

Papier szary A3

10

komplet

Papier szary A3 lub inny większy wymiar, 40 arkuszy w zestawie

10.

Klasyczne markery zmywalne

15

komplet

Markery posiadające zmywalny atrament, minimum 8 kolorów w komplecie

11.

plastelina

25

sztuka

25 zestawów plasteliny, minimum 12 kolorów w komplecie, plastyczna, nietoksyczna, nadająca się do wielokrotnego użytku.

12.

Kredki 12 kolorów

30

komplet

Kredki bambino w drewnianej oprawie, 12 kolorów

13.

Farby Tempera

5

sztuka

5 opakowań (kolory: żółty, czerwony, niebieski, zielony, brązowy), pojemność 1l, nietoksyczne

14.

Zestaw pędzli do malowania

10

komplet

Minimum 10 pędzli w zestawie, na drewnianych lub plastikowych nietoksycznych rączkach, różna grubość, różne wymiary, okrągłe lub płaskie

15.

Tektura falista różne kolory

15

sztuka

Tektura falista, karbowana, 15 zestawów, mix  kolorów, minimum 10 arkuszy, format A3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 Formularz oferty

FORMULARZ  OFERTY (dot. części 1 – Zakup zabawek

……………………………..……., dnia ……..

  1. I.                    Dane instytucji /osoby składającej ofertę

Nazwa Wykonawcy

 

Adres Wykonawcy

 

NIP

 

Regon

 

Nr rachunku bankowego

 

Telefon

 

e-mail

 

 

II.            Oferta cenowa

W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dotyczących zakupu wyposażenia do oddziału przedszkolnego  w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej  oświadczam, że oferuję sprzedaż i dostawę wymienionych w poniższej tabeli towarów za cenę podaną poniżej:

 

I.

II.

III.

IV.

V.

VI.

Rodzaj wyposażenia

Ilość

Jednostka miary

Wartość netto

Podatek VAT

Wartość brutto

lalka

5

sztuka

 

 

 

Samochód wywrotka

5

sztuka

 

 

 

Piłka skacząca

6

sztuka

 

 

 

skakanka

12

sztuka

 

 

 

ringo

14

sztuka

 

 

 

miś

3

sztuka

 

 

 

koparka

2

sztuka

 

 

 

betoniarka

2

sztuka

 

 

 

Puzzle drewniane

3

sztuka

 

 

 

Klocki drewniane

2

komplet

 

 

 

Geometryczne kształty z tworzywa

3

komplet

 

 

 

Plansza/mata do zabawy

1

sztuka

 

 

 

Zestaw perkusyjny

2

komplet

 

 

 

Łóżeczko drewniane

1

sztuka

 

 

 

Zestaw plansz do zabaw ruchowych

2

komplet

 

 

 

Zabawka na biegunach

3

sztuka

 

 

 

Kolorowe woreczki do zajęć gimnastycznych

12

sztuka

 

 

 

Łazik/jeździk dla dzieci

3

sztuka

 

 

 

Pojemnik na zabawki

3

sztuka

 

 

 

Kasa z kalkulatorem

2

sztuka

 

 

 

CAŁKOWITY KOSZT/Cena oferty brutto , cyfrowo......................................................., słownie......................................................................................................................

 

Opakowanie

               

III.  Oświadczam, iż   zapoznałem  się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń

IV.  Termin realizacji zamówienia……………………………………………………………….

V.   Okres gwarancji …………………………………………………………………………………..

VI.  Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.

                                                               .......................................................................................

  (pieczęć firmowa i podpis osoby składającej ofertę)

 

 

 

Załącznik nr 2 Formularz oferty

 

FORMULARZ  OFERTY (dot. części 2 – Zakup pomocy dydaktycznych

……………………………..……., dnia ……..

  1. I.                    Dane instytucji /osoby składającej ofertę

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres Wykonawcy

 

NIP

 

Regon

 

Nr rachunku bankowego

 

Telefon

 

e-mail

 

 

II.            Oferta cenowa

 

W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dotyczących zakupu wyposażenia do oddziału przedszkolnego  w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”,  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej  oświadczam, że oferuję sprzedaż i dostawę wymienionych w poniższej tabeli towarów za cenę podaną poniżej:

 

I.

II.

III.

IV.

V.

VI.

Rodzaj wyposażenia

Ilość

Jednostka miary

Wartość netto

Podatek VAT

Wartość brutto

Liczydło na stojaku

1

sztuka

 

 

 

Uczymy się słówek książka z ćwiczeniami

12

sztuka

 

 

 

Gra w skojarzenia

2

komplet

 

 

 

Ścienna Mapa Polski dla dzieci

1

sztuka

 

 

 

Gry ćwiczące pamięć dziecka

3

komplet

 

 

 

Plansze przyrodnicze

3

sztuka

 

 

 

Słuchowiska z bajkami zestaw edukacyjny

3

komplet

 

 

 

Gry planszowe

3

komplet

 

 

 

Gra do nauki recyklingu

1

sztuka

 

 

 

Ekologiczne puzzle

3

sztuka

 

 

 

Liczby na magnesach

6

komplet

 

 

 

Magnetyczna linijka

1

sztuka

 

 

 

 

CAŁKOWITY KOSZT/Cena oferty brutto , cyfrowo......................................................., słownie......................................................................................................................

 

III.  Oświadczam, iż   zapoznałem  się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń

IV.  Termin realizacji zamówienia……………………………………………………………..

V.   Okres gwarancji ………………………………………………………………………………….

VI.  Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym

 

                                                                                                                   ...................................................................................

                                                                                                                         (pieczęć firmowa i podpis osoby składającej ofertę)

 

 

 

Załącznik nr 2 Formularz oferty

 

FORMULARZ  OFERTY (dot. części 3– Zakup materiałów plastycznych

……………………………..……., dnia ……..

  1. I.                    Dane instytucji /osoby składającej ofertę

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres Wykonawcy

 

NIP

 

Regon

 

Nr rachunku bankowego

 

Telefon

 

e-mail

 

 

II.            Oferta cenowa

W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dotyczących zakupu wyposażenia do oddziału przedszkolnego  w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej  oświadczam, że oferuję sprzedaż i dostawę wymienionych w poniższej tabeli towarów za cenę podaną poniżej:

 


III.     Oświadczam, iż   zapoznałem  się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń

I.

II.

III.

IV.

V.

VI.

Rodzaj wyposażenia

Ilość

Jednostka miary

Wartość netto

Podatek VAT

Wartość brutto

Kolorowy papier rysunkowy A4

10

sztuka

 

 

 

Brystol różne kolory A3

15

komplet

 

 

 

Brystol biały A4

15

komplet

 

 

 

Bibuła różne kolory

30

sztuka

 

 

 

Nożyczki przedszkolne

10

sztuka

 

 

 

Taśma samoprzylepna

10

sztuka

 

 

 

Klej przeźroczysty

15

sztuka

 

 

 

Klej uniwersalny

15

sztuka

 

 

 

Papier szary A3

10

komplet

 

 

 

Klasyczne markery zmywalne

15

sztuka

 

 

 

plastelina

25

sztuka

 

 

 

Kredki 12 kolorów

30

komplet

 

 

 

Farby Tempera

5

sztuka

 

 

 

Zestaw pędzli do malowania

10

komplet

 

 

 

Tektura falista różne kolory

15

sztuka

 

 

 

 

CAŁKOWITY KOSZT/Cena oferty brutto , cyfrowo......................................................., słownie.......................................................................................................................

 

IV.  Termin realizacji zamówienia………………………………………………………………………………………………………………

V.   Okres gwarancji ………………………………………………………………………………………………………………………………….

VI.  Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym

 

                                                                                                     .......................................................................................

                                                                                                                         (pieczęć firmowa i podpis osoby składającej ofertę)

 

 

 

Załącznik Nr 3do zapytania ofertowego nr NR 2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O BRAKU POWIĄZAŃ Z BENEFICJENTEM

 

 

Oświadczam, że podmiot

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

nie jest wyłączony z możliwości realizacji zamówienia, ponieważ nie jest powiązany osobowo oraz kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego oraz osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem procedury wyboru Wykonawcy .

 

                                                                                                                       …………………………………………..

                                                                                                                   (data, czytelny podpis)

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 4 do  zapytania ofertowego NR 2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.

 

 

 

Dane oferenta:

 

Nazwa ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....

 

Adres siedziby………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………...

 

 

OŚWIADCZENIE

 

Oświadczam, iż w przypadku wyboru mojej oferty i zawarcia umowy na zakup wyposażenia  do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce, wyrażę zgodę na wgląd w dokumentację dotyczącą realizacji przedmiotu zamówienia zarówno Zamawiającemu jak i wszystkim organom uprawnionym do kontroli realizacji projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”.

 

 

                                                                                                                                            

                                                                                                                                        ….....................................................................

                                                                                                                         Miejscowość, data

 

 

 

 

 

                                                                                                                 Pieczątka i podpis osoby upoważnionej

                                                                             

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 5 do zapytania ofertowego NR 2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.

 

 

 

Dane oferenta:

 

Nazwa …………………………………………………………………………………………......................................................

 

Adres siedziby……………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

OŚWIADCZENIE

 

W związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia NR2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.

na zakup wyposażenia do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Krzówce, w ramach projektu nr POKL.09.01.01-06-042/14 "Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach ,  Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oświadczam(y), że:

 

  1. 1.      posiadam(y) odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję(emy) potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadam(y) dostęp do potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia
    1. 2.      znajduję(emy) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

 

 

 

…………………………………………                                         ......................................................................           

 

Miejscowość, data                                                          Pieczątka i podpis osoby upoważnionej

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 6 do zapytania ofertowego  NR 2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.

 

UMOWA NR …/ 2014

Zawarta dnia ……………………………………………………….. pomiędzy:

1. Szkołą Podstawową w Krzówce , Krzówka 37, 21-413 Serokomla, NIP: 825-17-85-451, REGON: 001127850 reprezentowanym  przez :

a/………………………………………..,

b/ ………………………………………..,

 zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym

a

2/………………………………………………………………………………………………………………………………

Zwanym w dalszej części umowy  Wykonawcą.

 

§ 1

 

1.Wykonawca zobowiązuje się do dokonania dostawy artykułów  określonych w ofercie z dnia ……………….. dotyczącej wyposażenia oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Krzówce w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych ” realizowanego przez Zamawiającego.

2.Oferta zawierająca ceny jednostkowe poszczególnych elementów wyposażenia oddziału przedszkolnego stanowi załącznik Nr ………………………………………do niniejszej umowy.

 

§ 2

 

1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt zamówionych artykułów w terminie do dnia …………………………., tj. w terminie  7 dni od dnia podpisania niniejszej umowy. Wskazane artykuły należy dostarczyć pod wskazany adres – zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem.

 

§ 3

 

 

1.Wykonawcy za prawidłowe wykonanie zamówienia przysługuje zapłata  w wysokości .................................................., zgodnie z ofertą złożoną w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.

2. Zapłata  wypłacana jest na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę z 14 dniowym terminem płatności.

3. Wykonawca akceptuje, że w przypadku braku środków na rachunku projektowym Zamawiającego, nie będzie naliczał odsetek od niezapłaconej w terminie faktury, a Zamawiający zobowiązuje się uregulować należność niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek projektowy.

 

§ 4

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

- naliczenia kary umownej za opóźnienie w wykonaniu czynności określonych w§ 1 w wysokości 1% wartości zamówienia, za każdy dzień opóźnienia w ich realizacji .

2. W przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 20% wartości zamówienia

 

§ 5

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z wykonywaniem niniejszej umowy.

 

§ 6

 

Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

 

§ 7

 

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego oraz inne przepisy dotyczące przedmiotu umowy. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego.

 

 

§ 8

Niniejszą umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz otrzymuje Wykonawca.

 

 

 

 

 

 

     ………………………….                                                                                                                     …………………………..

         Zamawiający                                                                                                 Wykonawca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Woźniakdodano do BIP dnia 07-11-2014 11:38:01