Szczegóły
powrót do listy przetargówModernizacja oddziału przedszkolnego (zabawki, materiały plastyczne, pomoce dydaktyczne)
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.
- dotyczy wyposażenia oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce w zabawki, pomoce dydaktyczne, materiały plastyczne w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. ”
Szkoła Podstawowa w Krzówce w ramach procedury konkurencyjności określonej w Wytycznych kwalifikowalności wydatków POKL kieruje do Państwa zapytanie ofertowe i zaprasza do składania oferty w celu wyłonienia Wykonawcy na dostarczenie zabawek, pomocy dydaktycznych oraz materiałów plastycznych do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce w ramach projektu nr POKL.09.01.01-06-042/14 „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Szkoła Podstawowa w Krzówce
Krzówka 37
21-413 Serokomla
tel. 25 755 58 36, 696 430 737
NIP: 825-17-85-451
REGON: 001127850
2. Rodzaj i tryb udzielenia zamówienia
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności określonej w dokumencie „Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”. Oferent ma prawo złożenia oferty częściowej. Zapytanie wraz ze wszystkimi załącznikami do pobrania zostało zamieszczone również na stronie www.spkrzowka.bip.lubelskie.pl oraz stronie Urzędu Gminy w Serokomli http://gminaserokomla.pl w zakładce BIP, dodatkowych informacji udziela koordynator projektu Anna Woźniak 696 430 737 annawozniak3@gmail.com.
2.1. Rodzaj zamówienia: dostawa
2.2 Tryb zamówienia: w związku z zasadą konkurencyjności – zapytanie ofertowe
3. Opis przedmiotu zapytania ofertowego
Przedmiotem zapytania ofertowego jest wyposażenie oddziału przedszkolnego w zabawki, pomoce dydaktyczne, materiały ramach projektu pt. „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych” projekt nr POKL.09.01.01-06-042/14 w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
3.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj i ilość asortymentu stanowiącego przedmiot dostawy zawarto w załącznikach do niniejszego zapytania.
3.2.Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana . Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. Dostawa będzie obejmować fabrycznie nowe zabawki, pomoce dydaktyczne, materiały plastyczne , które zostały szczegółowo opisane w załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego.
3.3.Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Każda pozycja części zamówienia musi być wyceniona przez Wykonawcę. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie wymienione niżej części, lub na jedną z części:
Część 1 –Zakup zabawek– załącznik nr 2, część 1
Cześć 2 –Zakup pomocy dydaktycznych– załącznik nr 2, część 2
Część 3 -Zakup materiałów plastycznych– załącznik nr 2, część 3
3.4. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń, na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. Towary będą dostarczone do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Krzówce.
3.5. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia materiałów zgodnych, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego zapytania, z tym że Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
4.Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia –do 10 grudnia 2014 r. do 7 dni od daty podpisania umowy.
5.Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty należy składać w siedzibie Szkoły Podstawowej w Krzówce, Krzówka 37, 21-413 Serokomla do dnia
21 listopada 2014 roku, do godziny 14:00. Dopuszcza się składanie ofert pocztą tradycyjną.
6.Warunki płatności
Przelew w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania faktury i dostarczenia przedmiotu zamówienia, a w przypadku braku środków projektowych niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek projektu.
7.Sposób przygotowania oferty
7.1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki winny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi zawierać wszystkie podpisane załączniki (od nr 2 do nr 6, w tym parafowany wzór umowy). Formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez uprawnioną osobę/osoby, być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
7.2.Oferta winna być złożona w nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wyposażenia oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce” z zaznaczeniem jakich części zamówienia dotyczy i formułką „Nie otwierać przed godz. 14.00, 21 listopada 2014 r”.
7.3.Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
8.Kryteria oraz sposób oceny oferty
Przy wyborze i ocenie oferty zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
- 1. Cena – 100 %
9.O wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty Oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo lub za pośrednictwem faxu.
10.Załączniki do zapytania cenowego
1. Specyfikacja zamówienia – załączniki nr 1 (część 1- zakup zabawek, część 2 – zakup pomocy dydaktycznych, część 3 – zakup materiałów plastycznych)
2. Formularz oferty - Załącznik nr 2 (Część 1-3)
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań z Beneficjentem – załącznik nr 3
3. Wgląd do dokumentacji - załącznik nr 4
4. Oświadczenie dot. potencjału - załącznik nr 5
5. Umowa - załącznik nr 6
11.Wykonawca powinien legitymować się odpowiednim doświadczeniem i wiedzą, uprawnieniami do prowadzenia działalności i brakiem powiązań między Zamawiającym.
12.Inne postanowienia:Zamawiający ma prawo unieważnienia postępowania, jeśli wystąpią następujące okoliczności:
12.1. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli najniższa cena oferowana przez Wykonawców przewyższy kwotę, jaką Zamawiający przewidział na sfinansowanie zakupów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. W opisanych w niniejszym punkcie przypadku Zamawiający nie będzie zwracał kosztów przygotowania oferty.
12.2.Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli wszystkie oferty, które wpłynęły w danym postępowaniu były wadliwe i nie można usunąć ich wad,
12.3.Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy.
13.Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami
1. Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami następujące osoby:
1) Anna Woźniak – koordynator projektu telefon: 25 755 58 36, 696 430 737 annawozniak3@gmail.com
Z poważaniem
1/ Zenobia Witek – dyrektor Szkoły Podstawowej w Krzówce
ZAŁĄCZNIK NR 1
SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA
do zapytania ofertowego NR 2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.
Załącznik nr 1 (część 1) Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego w formie tabeli:Zakup zabawek
L.p. |
Rodzaj wyposażenia
|
Ilość |
Jednostka miary |
Szczegółowa specyfikacja - opis |
1 |
lalka |
5 |
sztuka |
Duża lalka, zamykające się oczy, do prowadzenia za rękę, wysokość około 60 cm |
2 |
Samochód wywrotka |
5 |
sztuka |
Samochód wywrotka, wykonany z bezpiecznych, nietoksycznych materiałów, kolorowy, przeznaczony dla dzieci w wieku 3-5 lat, długości ok. 20cm |
3 |
Piłka skacząca |
6 |
sztuka |
Różne wymiary, różne kolory, różne wielkości |
4 |
skakanka |
12 |
sztuka |
Różne kolory, , długość około 2m, sznurkowe lub wykonane z innego bezpiecznego, nietoksycznego tworzywa |
5 |
ringo |
14 |
sztuka |
Koła ringo w rożnych kolorach oraz standardowej wielkości, wykonane z materiału nietoksycznego |
6 |
miś |
3 |
sztuka |
Miękka maskotka, wykonana z przyjemnego w dotyku materiału, nietoksyczny, |
7 |
koparka |
2 |
sztuka |
Samochód koparka, wykonany z bezpiecznych, nietoksycznych materiałów, kolorowy, przeznaczony dla dzieci w wieku 3-5 lat |
8 |
betoniarka |
2 |
sztuka |
Samochód betoniarka, wykonany z bezpiecznych, nietoksycznych materiałów, kolorowy, przeznaczony dla dzieci w wieku 3-5 lat |
9 |
Puzzle drewniane |
3 |
sztuka |
Puzzle, minimum 24 elementy (tematyka związana z porami roku, zwierzętami, bajkami) |
10 |
Klocki drewniane |
2 |
komplet |
Klocki drewniane do układania, kolorowe, wykonane z nietoksycznych materiałów, w opakowaniu, min 50 klocków |
11 |
Geometryczne kształty z tworzywa |
3 |
komplet |
Zestawy figur geometrycznych, kolorowe mix kolorów, wykonane z nietoksycznego plastiku |
12 |
Plansza/mata do zabawy |
1 |
sztuka |
Plansza/mata do zabawy z samochodami, ze schematami ulic, skrzyżowaniami |
13 |
Zestaw perkusyjny |
2 |
komplet |
Zestaw instrumentów minimum 10 instrumentów w zestawie w pudełku lub innej funkcjonalnej torbie |
14 |
Łóżeczko drewniane |
1 |
sztuka |
Łóżeczko dla lalki, drewniane, wykonane z nietoksycznego materiału, w pastelowej kolorystyce |
15 |
Zestaw plansz do zabaw ruchowych |
2 |
komplet |
Dwie duże plansze do zabaw ruchowych, każda inna, np. do zabawy samochodami min 70x90cm |
16 |
Zabawka na biegunach |
3 |
sztuka |
Zabawki na biegunach- huśtawki (np. krokodyl, jamnik itp.), Wyposażony w wygodne siedzisko oraz uchwyty, kolorowy, wykonany z materiału nietoksycznego, maksymalne obciążenie 50 kg |
17 |
Kolorowe woreczki do zajęć gimnastycznych |
12 |
sztuka |
Woreczki w różnych kolorach, wypełnione ziarenkami grochu, wymiary minimum 10cm x 10cm |
18 |
Łazik/jeździk dla dzieci |
3 |
sztuka |
Jeździk wygodny, szerokie koła, uchwyty zapewniające równowagę (np. motor, motocykl policyjny, quad) |
19 |
Pojemnik na zabawki |
3 |
sztuka |
Pojemniki wykonane z nietoksycznych materiałów, z pokrywami, z bezpiecznymi zaokrągleniami wykończeń, wymiary min 40x30x25cm |
20 |
Kasa z kalkulatorem |
2 |
sztuka |
Zabawka przeznaczona dla dzieci w wieku 3-5 lat, w atrakcyjnych kolorach, wykonana z nietoksycznych materiałów, kasa z wbudowanym kalkulatorem |
Załącznik nr 1 (część 2) Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego w formie tabeli: Zakup pomocy dydaktycznych
L.p. |
Rodzaj wyposażenia
|
Ilość |
Jednostka miary |
Szczegółowa specyfikacja - opis |
1 |
Liczydło na stojaku |
1 |
sztuka |
Duże liczydło, stojak wykonany z drewna, koraliki w dwu kolorach, wymiary około 85cm x 120 cm |
2 |
Uczymy się słówek książka z ćwiczeniami |
12 |
sztuka |
Książeczki dla dzieci związane tematycznie z poznawaniem słówek (język polski, język angielski), każda książeczka inna. |
3 |
Gra w skojarzenia |
2 |
Komplet |
Gry przeznaczone dla dzieci w wieku 3-5 lat bazujące na skojarzeniach dzieci |
4 |
Ścienna Mapa Polski dla dzieci |
1 |
sztuka |
Mapa do zawieszenia na ścianie, czytelna, przeznaczona dla małych dzieci |
5 |
Gry ćwiczące pamięć dziecka |
3 |
komplet |
Gry przeznaczone dla dzieci w wieku 3-5 lat rozwijające pamięć dzieci, kolorowe, estetyczne, przyjazne dzieciom |
6 |
Plansze przyrodnicze |
3 |
sztuka |
Plansze przyrodnicze dla dzieci, kolorowe, estetyczne, do zawieszenia na ścianie lub do umieszczenia na magnesach na tablicy magnetycznej |
7 |
Słuchowiska z bajkami zestaw edukacyjny |
3 |
komplet |
Słuchowiska z bajkami (płyty CD) |
8 |
Gry planszowe |
3 |
komplet |
Tradycyjne gry planszowe dla dzieci w wieku 3-5 lat |
9 |
Gra do nauki recyklingu |
1 |
sztuka |
Gra planszowa lub inny zestaw edukacyjny uczący dzieci zasad recyklingu |
10 |
Ekologiczne puzzle |
3 |
sztuka |
Puzzle przeznaczone dla dzieci w wieku 3-5 lat związane z szeroko pojętą ekologią |
11 |
Liczby na magnesach |
6 |
komplet |
Liczby na magnesach, kolorowe wykonane z tworzywa nietoksycznego, do umieszczania na tablicy magnetycznej. |
12 |
Magnetyczna linijka |
1 |
sztuka |
Magnetyczna linijka duża, duża miara o długości 3 m z dołączonymi magnetycznymi elementami, którymi można łatwo zilustrować działania matematyczne, 39 sztuk dwustronnych tabliczek, 38 magnesów do oznaczania |
Załącznik nr 1 (część 3) Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego w formie tabeli: Zakup materiałów plastycznych
L.p. |
Rodzaj wyposażenia
|
Ilość |
Jednostka miary |
Szczegółowa specyfikacja - opis |
1. |
Kolorowy papier rysunkowy A4 |
10 |
sztuka |
10 zestawów, mix kolorów A3, minimum 200 arkuszy |
2. |
Brystol różne kolory A3 |
15 |
sztuka |
Blok techniczny kolorowy A3 lub inny zestaw brystoli kolorowych (mix kolorów, 10 arkuszy) |
3. |
Brystol biały A4 |
15 |
komplet |
Blok techniczny biały A4 lub inny zestaw brystoli białych (minimum 10 arkuszy w zestawie) |
4. |
Bibuła różne kolory |
30 |
sztuka |
Mix kolorów, bibuła lub krepina wymiar 200x50 cm |
5. |
Nożyczki przedszkolne |
10 |
sztuka |
Nożyczki do cięcia papieru, bezpieczne dla dzieci, nietoksyczne długość min 8/10 cm |
6. |
Taśma samoprzylepna |
10 |
sztuka |
Przeźroczysta taśma samoprzylepna, 12mmx20m (10 rolek w opakowaniu) |
7. |
Klej przeźroczysty |
15 |
sztuka |
Pojemność minimum 200 ml, nietoksyczny, z bezpiecznym zamknięciem, wielofunkcyjny |
8. |
Klej uniwersalny |
15 |
sztuka |
W tubie lub w sztyfcie, nietoksyczny, uniwersalny. |
9. |
Papier szary A3 |
10 |
komplet |
Papier szary A3 lub inny większy wymiar, 40 arkuszy w zestawie |
10. |
Klasyczne markery zmywalne |
15 |
komplet |
Markery posiadające zmywalny atrament, minimum 8 kolorów w komplecie |
11. |
plastelina |
25 |
sztuka |
25 zestawów plasteliny, minimum 12 kolorów w komplecie, plastyczna, nietoksyczna, nadająca się do wielokrotnego użytku. |
12. |
Kredki 12 kolorów |
30 |
komplet |
Kredki bambino w drewnianej oprawie, 12 kolorów |
13. |
Farby Tempera |
5 |
sztuka |
5 opakowań (kolory: żółty, czerwony, niebieski, zielony, brązowy), pojemność 1l, nietoksyczne |
14. |
Zestaw pędzli do malowania |
10 |
komplet |
Minimum 10 pędzli w zestawie, na drewnianych lub plastikowych nietoksycznych rączkach, różna grubość, różne wymiary, okrągłe lub płaskie |
15. |
Tektura falista różne kolory |
15 |
sztuka |
Tektura falista, karbowana, 15 zestawów, mix kolorów, minimum 10 arkuszy, format A3 |
Załącznik nr 2 Formularz oferty
FORMULARZ OFERTY (dot. części 1 – Zakup zabawek
……………………………..……., dnia ……..
- I. Dane instytucji /osoby składającej ofertę
Nazwa Wykonawcy |
|
Adres Wykonawcy |
|
NIP |
|
Regon |
|
Nr rachunku bankowego |
|
Telefon |
|
|
|
II. Oferta cenowa
W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dotyczących zakupu wyposażenia do oddziału przedszkolnego w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej oświadczam, że oferuję sprzedaż i dostawę wymienionych w poniższej tabeli towarów za cenę podaną poniżej:
I. |
II. |
III. |
IV. |
V. |
VI. |
||
Rodzaj wyposażenia |
Ilość |
Jednostka miary |
Wartość netto |
Podatek VAT |
Wartość brutto |
||
lalka |
5 |
sztuka |
|
|
|
||
Samochód wywrotka |
5 |
sztuka |
|
|
|
||
Piłka skacząca |
6 |
sztuka |
|
|
|
||
skakanka |
12 |
sztuka |
|
|
|
||
ringo |
14 |
sztuka |
|
|
|
||
miś |
3 |
sztuka |
|
|
|
||
koparka |
2 |
sztuka |
|
|
|
||
betoniarka |
2 |
sztuka |
|
|
|
||
Puzzle drewniane |
3 |
sztuka |
|
|
|
||
Klocki drewniane |
2 |
komplet |
|
|
|
||
Geometryczne kształty z tworzywa |
3 |
komplet |
|
|
|
||
Plansza/mata do zabawy |
1 |
sztuka |
|
|
|
||
Zestaw perkusyjny |
2 |
komplet |
|
|
|
||
Łóżeczko drewniane |
1 |
sztuka |
|
|
|
||
Zestaw plansz do zabaw ruchowych |
2 |
komplet |
|
|
|
||
Zabawka na biegunach |
3 |
sztuka |
|
|
|
||
Kolorowe woreczki do zajęć gimnastycznych |
12 |
sztuka |
|
|
|
||
Łazik/jeździk dla dzieci |
3 |
sztuka |
|
|
|
||
Pojemnik na zabawki |
3 |
sztuka |
|
|
|
||
Kasa z kalkulatorem |
2 |
sztuka |
|
|
|
||
CAŁKOWITY KOSZT/Cena oferty brutto , cyfrowo......................................................., słownie...................................................................................................................... |
|
Opakowanie |
|||||
III. Oświadczam, iż zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń
IV. Termin realizacji zamówienia……………………………………………………………….
V. Okres gwarancji …………………………………………………………………………………..
VI. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
.......................................................................................
(pieczęć firmowa i podpis osoby składającej ofertę)
Załącznik nr 2 Formularz oferty
FORMULARZ OFERTY (dot. części 2 – Zakup pomocy dydaktycznych
……………………………..……., dnia ……..
- I. Dane instytucji /osoby składającej ofertę
Nazwa Wykonawcy |
|
Adres Wykonawcy |
|
NIP |
|
Regon |
|
Nr rachunku bankowego |
|
Telefon |
|
|
|
II. Oferta cenowa
W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dotyczących zakupu wyposażenia do oddziału przedszkolnego w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej oświadczam, że oferuję sprzedaż i dostawę wymienionych w poniższej tabeli towarów za cenę podaną poniżej:
I. |
II. |
III. |
IV. |
V. |
VI. |
Rodzaj wyposażenia |
Ilość |
Jednostka miary |
Wartość netto |
Podatek VAT |
Wartość brutto |
Liczydło na stojaku |
1 |
sztuka |
|
|
|
Uczymy się słówek książka z ćwiczeniami |
12 |
sztuka |
|
|
|
Gra w skojarzenia |
2 |
komplet |
|
|
|
Ścienna Mapa Polski dla dzieci |
1 |
sztuka |
|
|
|
Gry ćwiczące pamięć dziecka |
3 |
komplet |
|
|
|
Plansze przyrodnicze |
3 |
sztuka |
|
|
|
Słuchowiska z bajkami zestaw edukacyjny |
3 |
komplet |
|
|
|
Gry planszowe |
3 |
komplet |
|
|
|
Gra do nauki recyklingu |
1 |
sztuka |
|
|
|
Ekologiczne puzzle |
3 |
sztuka |
|
|
|
Liczby na magnesach |
6 |
komplet |
|
|
|
Magnetyczna linijka |
1 |
sztuka |
|
|
|
CAŁKOWITY KOSZT/Cena oferty brutto , cyfrowo......................................................., słownie...................................................................................................................... |
III. Oświadczam, iż zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń
IV. Termin realizacji zamówienia……………………………………………………………..
V. Okres gwarancji ………………………………………………………………………………….
VI. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym
...................................................................................
(pieczęć firmowa i podpis osoby składającej ofertę)
Załącznik nr 2 Formularz oferty
FORMULARZ OFERTY (dot. części 3– Zakup materiałów plastycznych
……………………………..……., dnia ……..
- I. Dane instytucji /osoby składającej ofertę
Nazwa Wykonawcy |
|
Adres Wykonawcy |
|
NIP |
|
Regon |
|
Nr rachunku bankowego |
|
Telefon |
|
|
|
II. Oferta cenowa
W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dotyczących zakupu wyposażenia do oddziału przedszkolnego w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej oświadczam, że oferuję sprzedaż i dostawę wymienionych w poniższej tabeli towarów za cenę podaną poniżej:
III. Oświadczam, iż zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń
|
IV. Termin realizacji zamówienia………………………………………………………………………………………………………………
V. Okres gwarancji ………………………………………………………………………………………………………………………………….
VI. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym
.......................................................................................
(pieczęć firmowa i podpis osoby składającej ofertę)
Załącznik Nr 3do zapytania ofertowego nr NR 2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O BRAKU POWIĄZAŃ Z BENEFICJENTEM
Oświadczam, że podmiot
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
nie jest wyłączony z możliwości realizacji zamówienia, ponieważ nie jest powiązany osobowo oraz kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego oraz osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem procedury wyboru Wykonawcy .
…………………………………………..
(data, czytelny podpis)
ZAŁĄCZNIK NR 4 do zapytania ofertowego NR 2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.
Dane oferenta:
Nazwa ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....
Adres siedziby………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………...
OŚWIADCZENIE
Oświadczam, iż w przypadku wyboru mojej oferty i zawarcia umowy na zakup wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krzówce, wyrażę zgodę na wgląd w dokumentację dotyczącą realizacji przedmiotu zamówienia zarówno Zamawiającemu jak i wszystkim organom uprawnionym do kontroli realizacji projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”.
….....................................................................
Miejscowość, data
Pieczątka i podpis osoby upoważnionej
ZAŁĄCZNIK NR 5 do zapytania ofertowego NR 2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.
Dane oferenta:
Nazwa …………………………………………………………………………………………......................................................
Adres siedziby……………………………………………………………………………………………………………………..
OŚWIADCZENIE
W związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia NR2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.
na zakup wyposażenia do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Krzówce, w ramach projektu nr POKL.09.01.01-06-042/14 "Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych”, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oświadczam(y), że:
- 1. posiadam(y) odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję(emy) potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadam(y) dostęp do potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia
- 2. znajduję(emy) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
………………………………………… ......................................................................
Miejscowość, data Pieczątka i podpis osoby upoważnionej
Załącznik Nr 6 do zapytania ofertowego NR 2/2014/9.1.1 POKL z dnia 07.11.2014 r.
UMOWA NR …/ 2014
Zawarta dnia ……………………………………………………….. pomiędzy:
1. Szkołą Podstawową w Krzówce , Krzówka 37, 21-413 Serokomla, NIP: 825-17-85-451, REGON: 001127850 reprezentowanym przez :
a/………………………………………..,
b/ ………………………………………..,
zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym
a
2/………………………………………………………………………………………………………………………………
Zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą.
§ 1
1.Wykonawca zobowiązuje się do dokonania dostawy artykułów określonych w ofercie z dnia ……………….. dotyczącej wyposażenia oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Krzówce w ramach projektu „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych ” realizowanego przez Zamawiającego.
2.Oferta zawierająca ceny jednostkowe poszczególnych elementów wyposażenia oddziału przedszkolnego stanowi załącznik Nr ………………………………………do niniejszej umowy.
§ 2
1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt zamówionych artykułów w terminie do dnia …………………………., tj. w terminie 7 dni od dnia podpisania niniejszej umowy. Wskazane artykuły należy dostarczyć pod wskazany adres – zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem.
§ 3
1.Wykonawcy za prawidłowe wykonanie zamówienia przysługuje zapłata w wysokości .................................................., zgodnie z ofertą złożoną w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
2. Zapłata wypłacana jest na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę z 14 dniowym terminem płatności.
3. Wykonawca akceptuje, że w przypadku braku środków na rachunku projektowym Zamawiającego, nie będzie naliczał odsetek od niezapłaconej w terminie faktury, a Zamawiający zobowiązuje się uregulować należność niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek projektowy.
§ 4
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- naliczenia kary umownej za opóźnienie w wykonaniu czynności określonych w§ 1 w wysokości 1% wartości zamówienia, za każdy dzień opóźnienia w ich realizacji .
2. W przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 20% wartości zamówienia
§ 5
Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z wykonywaniem niniejszej umowy.
§ 6
Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 7
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego oraz inne przepisy dotyczące przedmiotu umowy. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego.
§ 8
Niniejszą umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz otrzymuje Wykonawca.
…………………………. …………………………..
Zamawiający Wykonawca